BTC/PLN: 12357.4505 PLN BCC/PLN: 305.5620 PLN BTG/PLN: 43.0000 PLN XRP/PLN: 1.1300 PLN BTC/EUR: 2841.5542 EUR LTC/PLN: 91.8889 PLN ETH/PLN: 323.1999 PLN

Pomoc


Transakcja zasilająca Twoje konto musi zostać zatwierdzona przez sieć. Zostanie przez nas zaksięgowana w ciągu 5 minut po otrzymaniu wskazanej ilości potwierdzeń:

  • 3 potwierdzeń w przypadku BTC.
  • 3 potwierdzeń w przypadku LTC.
  • 20 potwierdzeń w przypadku BCC.
  • 12 potwierdzeń w przypadku BTG.
  • niemal natychmiast w przypadku XRP.
  • 30 potwierdzeń w przypadku ETH.

Środki zostaną dodane do Twojego konta w ciągu jednego dnia roboczego. Wpłaty standardowym przelewem bankowym ELIXIR przesyłane są w sesjach, w dniach od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy). Księgowanie odbywa się około godziny 12:00, 16:00 i 18:30

Środki są księgowane wyłącznie w dni robocze około godziny 12:00, 16:00 i 18:30. Wpłaty wykonane w dni wolne zostaną dodane do salda konta w najbliższym dniu roboczym.

Brak zaksięgowania przelewu oznacza, że nie spełnia on naszych wytycznych.

Najczęstsze przyczyny odrzucenia przelewu to:

  • Niezgodność danych nadawcy przelewu z danymi podanymi przy rejestracji konta.
  • Nieprawidłowy tytuł przelewu.
  • Brak danych osoby fizycznej lub nazwy firmy w polu nadawcy przelewu.

Jeżeli przelew szybki nie może być zrealizowany, oznacza to jedną z poniższych przyczyn:

  • Twój bank nie jest obsługiwany przez system Blue Media.
  • System księgowy Twojego banku jest nieczynny w chwili, gdy próbujesz zlecić wypłatę.

Lista banków obsługiwanych przez system Blue Media oraz godziny funkcjonowania ich systemów księgowych znajdują się na tej stronie.

Wypłaty zwykłym przelewem bankowym są przekazywane do realizacji co 2-3 godziny pomiędzy 7:30 - 23:00. Pamiętaj, że do tego czasu należy jeszcze doliczyć czas realizacji przelewu przez system wymiany międzybankowej ELIXIR, co trwa około jednego dnia roboczego.

Minimalne kwoty wypłaty to: 10 PLN, 10 EUR, 0.002 BTC, 0.002 BCC, 0.02 LTC, 0.02 BTG, 1 XRP.

Weryfikacja konta polega na sprawdzeniu, czy dane osobowe oraz adres zamieszkania podany przez Ciebie podczas zakładania konta są zgodne z prawdą. Podanie prawdziwych danych jest wymagane ze względu na przepisy prawa dotyczące transakcji finansowych.

Szczegółowe informacje o przebiegu procesu weryfikacji znajdują się na tej stronie.

Twój przelew weryfikacyjny zostanie przetworzony w ciągu 5 dni roboczych od czasu otrzymania Twojego przelewu. O pomyślnej weryfikacji zostaniesz powiadomiony w wiadomości e-mail od obsługi serwisu.

Brak pomyślnej weryfikacji rachunku bankowego jest spowodowany nie spełnieniem przez przelew naszych wytycznych. O przyczynie odrzucenia przelewu zostaniesz poinformowany w wiadomości e-mail od obsługi serwisu.

Najczęstsze przyczyny odrzucenia przelewu to:

  • Niezgodność danych nadawcy przelewu z danymi podanymi przy rejestracji konta.
  • Nieprawidłowy tytuł przelewu.
  • Brak danych osoby fizycznej lub nazwy firmy w polu nadawcy przelewu.
  • Wpłata gotówkowa na poczcie lub w oddziale banku.
  • Przelew z systemu Blue Media

Aby złożyć ofertę, należy przejść na stronę giełdy i wpisać odpowiednie wartości w formularzu "Kup bitcoiny" albo "Sprzedaj bitcoiny".

Złożenie oferty wymaga podania następujących danych:

  • Kwota kupowanej bądź sprzedawanej kryptowaluty.
  • Kurs wymiany kryptowaluty na złotówki.

Aby odwołać ofertę, należy przejść na stronę giełdy i przewinąć ją w dół do nagłówków "Twoje oferty sprzedaży" i "Twoje oferty kupna". Naciśnięcie przycisku "x" przy wybranej ofercie spowoduje jej anulowanie.

Twoja oferta zostanie zrealizowana gdy tylko na giełdzie znajdzie się odpowiadająca jej oferta przeciwna. Oznacza to, że do realizacji oferty sprzedaży wymagane jest pojawienie się oferty kupna z takim samym bądź wyższym kursem, a do realizacji oferty sprzedaży - pojawienie się oferty kupna z takim samym lub niższym kursem.

Możliwe też, że taka oferta będzie się już znajdowała na giełdzie w chwili, gdy będziesz składać swoją ofertę. W takiej sytuacji oferta zostanie zrealizowana natychmiast.

Tak. Jeżeli pasująca do Twojej oferta nie opiewa na cała kwotę zadeklarowanej przez Ciebie kryptowaluty, zrealizowana zostanie tylko część oferty. Oferta z pozostała kwotą pozostanie na giełdzie do czasu pojawienia się kolejnych pasujących ofert.

Oferta zostanie zrealizowana z najlepszym możliwym dla Ciebie kursem, wynikającym z układu istniejących na giełdzie ofert. Gwarantujemy, że kurs wymiany nigdy nie będzie gorszy od zadeklarowanego przez Ciebie w ofercie, ale może być lepszy.

Minimalna kwota oferty kupna i sprzedaży to: 0.001 BTC, 0.01 BCC, 0.01 LTC, 0.01 BTG, 1 XRP.

Komunikat ten oznacza że wpisana kwota nie spełnia warunków technicznych systemu. Najczęstsze przyczyny to:

  • Użycie przecinka zamiast kropki dziesiętnej.
  • Wpisanie więcej niż 8 cyfr po kropce dziesiętnej.
  • Niedozwolone znaki w kwocie: spacje, litery, znaki przestankowe itp.

Obowiązuje limit wystawienia/anulowania 25 zleceń kupna/sprzedaży na każde 10 minut.

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe to dodatkowe zabezpieczenie Twojego konta, polegające na tym, że do zalogowania na konto oprócz hasła, zmiany hasła do konta lub zlecenia wypłaty, wymagane jest podanie kodu generowanego przez aplikację Google Authenticator na Twoim telefonie komórkowym.

Kod ten jest unikalny dla Twojego konta BitMarket i zmienia się co 30 sekund. Dzięki temu osoba niepowołana, nawet w przypadku posiadania znajomości loginu oraz hasła Twojego konta nie może się na nie zalogować.

Ponieważ ważność kodu wygasa po 30 sekundach, nie można wykorzystać starych kodów do logowania na konto. Tylko osoba dysponująca telefonem z generatorem kodów może się zalogować.

Ze względów bezpieczeństwa zalecamy każdemu użytkownikowi serwisu BitMarket aktywowanie uwierzytelniania dwuskładnikowego. Serwis BitMarket nie odpowiada za środki utracone przez użytkowników w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia swojego konta.

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe zwiększa bezpieczeństwo Twojego konta, ponieważ do zalogowania na konto oprócz hasła, zmiany hasła do konta lub zlecenia wypłaty, wymagane jest podanie kodu generowanego przez aplikację Google Authenticator na Twoim telefonie komórkowym.

Nawet w przypadku posiadania znajomości loginu oraz hasła Twojego konta nie jest możliwa realizacja w/w zleceń.

Ze względów bezpieczeństwa zalecamy każdemu użytkownikowi serwisu BitMarket aktywowanie uwierzytelniania dwuskładnikowego. Serwis BitMarket nie odpowiada za środki utracone przez użytkowników w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia swojego konta.

Aby włączyć metodę uwierzytelniania dwuskładnikowego, należy kliknąć odnośnik Włącz uwierzytelnianie dwuskładnikowe dostępny po zalogowaniu.

Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na stronie. Znajdują się tam także odnośniki do pobrania programu Google Authenticator służącego do generowanie kodów uwierzytelniających na wszystkie popularne systemy mobilne.

Tak, w każdej chwili można wyłączyć tą metodę uwierzytelniania na tej stronie.

Błąd jest spowodowany nieprawidłową synchronizacją czasu na urządzeniu z zainstalowaną aplikacją Google Authenticator. W przypadku telefonu komórkowego rozwiązaniem jest włączenie funkcji automatycznej daty i godziny dostarczanej przez sieć operatora.

W przypadku utraty dostępu do aplikacji generującej kody, w celu wyłączenia mechanizmu uwierzytelniania dwuskładnikowego, należy wykonać ze swojego konta bankowego tradycyjny przelew w kwocie 1 PLN lub 1 EUR zgodnie z wytycznymi dostępnymi podczas logowania.

W celu zamknięcia swojego konta, prosimy o kontakt z naszym działem pomocy: [email protected] Wiadomość należy przesłać z adresu mailowego przypisanego do konta w naszym serwisie. W treści wiadomości prosimy o podanie swojej nazwy użytkownika oraz informacji o żądaniu zamknięcia konta w serwisie BitMarket.

 

Wygląd klasyczny